 |
Położnictwo UMP Forum studentek położnictwa UMP 2006 - 2009
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kate87
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 23:15, 18 Lis 2008 Temat postu: "Raport" ze spotkania z opiekunem roku - 18.11.08. |
|
|
Witam
Dzisiaj, tj we wtorek 18.11.2008 roku o godz. 18:30 w salce dydaktycznej na Polnej, odbyło się spotkanie przedstawicieli grup naszego roku z panią mgr Wojciechowską.
Głównym tematem tego spotkania była organizacja dyplomatorium, które czeka nas za niedługi czas oraz tematy bieżące, tzn. pisanie prac licencjackich, sprawa praktyk, pomysły, skargi, zażalenia itp.
Jak widzicie, specjalnie z okazji tego święta, a przed wszystkim z okazji masakry jaka czeka nas jej przygotowanie - stworzyłam osobny dział, żeby wszystko było w 1 miejscu.
Na tym "walnym zebraniu" pojawiły się starościny z obu kierunków: naszego i pielęgniarstwa; piszę o tym dlatego, bo jeśli ktoś nie wie, to dyplomatorium mamy zorganizować razem, będzie nas tam sporo i tylko sprawne działanie oraz spokój może nas uratować, aby nie było takiego kabaretu jaki był podobno w zeszłym roku - myślę, że to dobre miejsce, aby się zgadać i podzielić obowiązki.
Co do samego dyplomatorium, czyli części oficjalnej.
1) Zbiórka pieniędzy.
To, za co trzeba będzie wyłożyć pieniądze, to m.in. birety (czyli te czapki z frędzlami), zaproszenia i kwiaty. Ile zł przypadnie na jedną osobę? Dziewczyny wstępnie podały, że postarają się przed świętami ustalić taki wstępny kosztorys i go nam przedstawić za pośrednictwem maila lub forum.
Padła propozycja stworzenia konta bankowego w tym celu, aby wszystko było monitorowane kto wpłaca i ile. Dzięki temu chcemy uniknąć wytyczenia jednej osoby, która ganiałaby za wszystkimi i wyłudzała pieniądze
Wygląda to tak, że starościny poszczególnych grup zbierają pieniądze od osób w swojej grupie, a później je wpłacają na konto do określonego terminu, który zostanie podany później. Trzeba uzbierać taką kwotę, żeby na wszystko starczyło i można było od razu zapłacić, dlatego ważna jest mobilizacja i zapłacenie w terminie.
2) Lista zaproszonych gości.
Chodzi tutaj o kadrę profesorów, mgr, itd., czyli ogólnie o kadrę naszych nauczycieli. Taka lista z VIPami - zarówno naszymi i pielęgniarstwa, bo część mamy wspólnych - ma również powstać niedługo i roznoszenie tych zaproszeń do różnych katedr / osób będzie przydzielone każdej grupie.
3) Osoba prowadząca
Czy jest ktoś chętny stać przy mównicy razem z kimś z pielęgniarstwa? Jeśli będzie dużo chętnych, to zrobimy casting Nie no żart, ale jeśli ktoś jest chętny współprowadzić imprezę to proszę się ujawnić
4) Birety i togi.
Birety będą szyte hurtowo dla nas, trzeba będzie za nie zapłacić i będą one dla nas na zawsze, natomiast togi będą wypożyczone, tzn wypożyczamy je w dniu dyplomatorium, ubieramy się w nie, po ceremonii ściągamy i oddajemy.
5) Oprawa muzyczna.
Była propozycja, aby od tej strony muzycznej zaprosić nasz Chór uczelniany, który pomógłby nam m.in. śmielej zaśpiewać hymn no i oczywiście umilił nam czas innymi pieśniami / piosenkami - wtedy ta uroczystość nie byłaby tylko samym gadaniem
Impreza po dyplomatorium, czyli część nieoficjalna.
Padł pomysł, aby po oficjalnej części iść uczcić nasze dyplomy po naszemu, czyli iść na jakąś imprezę.
Pytań co do tego jest i będzie wiele, ale przytoczę parę z nich:
1) Czy w ogóle chcecie coś takiego zorganizować? Piszcie.
2) W jakiej formie by to było? No na pewno nie mamy tu na myśli czegoś w formie balu
3) Iść z osobą towarzyszącą czy nie? No tu zgodnie stwierdziłyśmy, że lepiej z osobą towarzyszącą, ale to przecież nie przymus - po prostu wyobrażacie sobie samo stado bab tańczących w kółku? xD Bo ja nie bardzo Samce będą raczej mile widziane
4) Gdzie to miałoby się odbyć? No na pewno w sporym lokalu, tym bardziej jeśli do zabawy chciałoby się przyłączyć pielęgniarstwo.
Nasza opiekun roku, pani mgr Wojciechowska zadeklarowała, że jest chętna do pomocy w organizacji obu imprez, więc nie zostaniemy same na tym polu walki, bez obaw Również musimy się zgadać z pielęgniarstwem, trzeba sobie pomóc, w końcu to nasza wspólna uroczystość.
Oczywiście wszystko co tutaj napisałam - i chciałam to podkreślić - to pomysły i kwestie wstępne, którymi musimy się zająć w tym roku - szczególnie chodzi tu o część oficjalną.
Dlatego w tym niebieskim dziale wypowiadajcie się i pytajcie o wszystko co jest z tym związane
Jeśli o czymś zapomniałam napisać to dopisujcie
Pozdrawiam
P.S. Kolejne spotkanie z panią mgr Wojciechowską jest przewidziane po przerwie świątecznej, czyli już w nowym roku I już teraz zapraszam na przybycie, będą omawiane konkrety
Ostatnio zmieniony przez kate87 dnia Śro 19:21, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
iwonkah
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: szczecin
|
Wysłany: Wto 23:21, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
oooo kurde! kaska ty jestes wielka! wlasnie sie zabieralam za pisanie tego wszystkiego...DZIEKUUUUUJE CI BARDZO;*
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kate87
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Pon 20:57, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wznawiam temat - miało się odbyć kolejne spotkanie z Panią mgr Wojciechowską i czy udało się wstępnie ustalić koszty za całą tą imprezę?
Nie poganiam ani nic z tych rzeczy, ale czas szybko ucieka i daje tylko sygnał, że temat nie jest zamknięty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iwonkah
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: szczecin
|
Wysłany: Wto 14:58, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no nie zamkniety, ale jeszcze nic sie nie udalo ustalic:) ja o tym caly czas pamietam i jak bede miec jakies pomysly i propozycje to bede pisac, narazie walczymy z lista gosci, czekam na liste pielegniarstwa to chociaz zaproszenia bedzie mozna zalatwic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kate87
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 20:21, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ok:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|